Harjoitusmaksut

Hinnat kevätkaudella tammi-toukokuu 2024

Huom! Vuoden 2024 alusta otamme käyttöön erillisen vuosittaisen jäsenmaksun 10€/vuosi. Tämän lisäksi jäsenten tulee maksaa kausittainen harjoitusmaksu sekä lajiliiton lisenssi.

Harjoitusmaksut keväällä 2024

Kausimaksu

180 €
Nyrkkeilyn peruskurssi*)
 Sisältää loppukauden maksun
180 €
Vilperi-Box80 €
Seniorit80 €
Perhealennus
  Toisesta jäsenestä
20 €

*) Nuorten nyrkkeilykoulun ja nyrkkeilyn peruskurssin aikana samalla harjoitusmaksulla voi käydä kuntopiirissä ja kahvakuulassa. Nyrkkeilyn peruskurssin jälkeen jatketaan loppukausi kuntonyrkkeilyryhmässä.

Kertamaksut

Kahvakuula8 €
Kuntopiiri8 €
Kehonhuolto8 €
Kymppikortti

Voimassa harjoituskauden
70 €

Vuoden 2024 alusta myös Kymppikorttilaisten tulee maksaa vuosittainen jäsenmaksu 10€.

Kannatusjäsenmaksut

Yksityishenkilö I50 €
Yksityishenkilö II100 €
Yritys I300 €
Yritys II500 €

Ilmoittautumis- ja maksuohjeet

Voit kokeilla treenaamista kaksi kertaa ilmaiseksi; tämän jälkeen maksun ja lisenssin on oltava suoritettuna. Sovi asiasta valmentajan kanssa ennen treeniä. Non-stop opetuksessa maksuttomia kokeilukertoja on yksi.

Täytä asiakastietolomake käydessäsi salilla ensimmäistä kertaa. Varaa tähän hetki ylimääräistä.

Maksa jäsenmaksusi ja lisenssi näillä ohjeilla; erillistä laskua ei lähetetä.

Pidä jäsenkorttisi aina mukana ja jätä se treeneihin tullessasi jäsenkorteille varattuun paikkaan. Treenien päätyttyä valmentaja jakaa kortit takaisin.

Maksettua harjoitusmaksua ei palauteta mutta esim. sairaustapauksissa voidaan sopia maksetun harjoitusajan siirrosta.

Maksutavat

Rahalla koko kausimaksu?

Perhealennuksen lunastaminen?

• Olet oikeutettu valitsemaan perhealennushinnan alasvetovalikosta, jos taloudestasi yksi henkilö on maksanut täyden kausimaksun

Liikuntasetelillä koko kausimaksu?

• Maksa maksu palveluntarjoajan mukaisesti (verkkomaksu, paperiset liikuntasetelit, korttimaksu). Hanki lajilisenssi erikseen osoitteesta www.suomisport.fi

Osamaksu rahalla, osin liikuntaseteleillä?

• Osamaksu tilille (pyydä tilitiedot tuusny(at)gmail.com) ja osin palveluntarjoajan eri tavoilla (verkkomaksu, paperiset liikuntasetelit, korttimaksu). Hanki lajilisenssi erikseen osoitteesta www.suomisport.fi

Voit maksaa treenimaksut kokonaan tai osin näillä: ePassi,  Edenred (Kortti tai Virike-seteli) ja SmartumPay (+seteli).

Kertamaksun voi suorittaa MobilePaylla, jonka koodin saat salilta.

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.